20070911

Setmana del 10 al 16 de setembre (el debut en aquatló)

Bé aquesta setmana debutarem en el aquatló, participan en la prova ironterra 0.2 que és farà el dissabte a la zona Forum de Sant Adrià del Bessòs. A veure que tal va !!!, encara que em semblà que patirem una mica a la cursa a peu, per alló de les distàncies curtes a ritmes agònics i per els meus abdominals inexistents ........

Dmg 16
10:30. Cursa a peu per la via verda de Pedret, 1h02min, aprox. 11km, a un promig de ppm de 153. La planta del peu esquerra va tocada per alguna/es pedra que deuria xafar en una de les 4 carreres per la sorra de la platja.

Ds 15
Aquatló Ironterra 0.2. 2.000m + 10km. Posició 24. Temps total: 1:20:47.

Dv 14
6:30 . Can Felipa. Natació 1.700m - 40'. 300m esc. variat + 2 (100 crol + 50 pull) + (200 crol + 100 braça + 100 esq) + 3 x (100 pul + 50 crol) + 150 ref variat.
¿? Ciclisme 1:30h.

Dj 13
6:00. Diagonal Mar. Cursa a peu 1h. KO

Dmc 12
6: . Can Felipa. Natació 50'. ... sona els despertadors, però els llençols em retenen i per tant ho deixem per millor ocasió .....
19:00 Ciclisme 1:15h. KO

Dmt 11. Descans en la diada .. visita al zoo i festa d'anniversari familiar.
(Bones notícies: 90,6 kg i baixant .....)

Dl 10. Descans post Guadalajara que m'ha deixat tocadet. Avui fà dos anys la Xènia !!!!

8 comentaris:

Gabriel ha dit...

Vaja planning d´entreno, a Banyoles faras por....

Salut i felicitats a la Xenia

Carles B. ha dit...

Anem per pams.... dg 16 bici???? I perquè no vens a Vilanova????

Jordi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jordi ha dit...

perque al no tenir cursa el dmg, s'ha obert una escletxa de data lliure per fer celebració familiar que no sabiem quan ho fariem...

perque la familia és la familia i són la 1a prioritat encara que a vegades no ho sembli ... per la feina o per la pasió per els esports de resistencia.

perque la moguda familiar per un sprint no hem compensa...

perque sortir en bici 2h pot fer que arribi a casa a temps per esmorçar amb tota la colla ;-)

perque ....

robert mayoral ha dit...

vale, doncs canvia la pregunta al Bou, perquè no ve ell a Sant Adrià???
jo faré el curt, perquè a l'endemà si vaig a Vilanova....m'estaré amariconant??

Ironyoyito ha dit...

els llençols em retenen???

Collons quina por tiu, uns llençols amb vida pròpia ;-)))

Et fan alguna coseta més els llençols???

Quina marca són???

Mariona ha dit...

Jajjajaja, molt bona excusa això dels llençols!! A mi no em serveix, perquè sempre entreno de tardes... :-)

Jordi ha dit...

.. a Bayoles por... ho dius perquè soc lleig, perque per els entrenaments, o millor dit, la intenció de nedar no serà... ;-)

Carles perque no vas al aquatló?

Robert normal que afluixis una mica, crec jo.

Els llençols ...ufff!!! si parlessin .....

.. i entrenar per les tardes, això a passat a millor vida des de que vaig incorporar descendencia a la vida familiar.... disfruta-ho ara que pots!!!