20070903

Resultat Triatló Olimpic Banyoles 2007

Vaig acabar el 281 amb un temps final de 2:29:11.

Sector - Parcial
natació - 0:23:40
bici amb les 2 transicions - 1:22:57
cursa a peu - 0:42:34
Natació per l'exterior del triangle eludint cops (en una sortida de 460 triatletes és molt important) i amb la sensació de que potser era més curt dels 1.500m.
Bici ràpida per mi com feia molt de temps no feia, mitja de 30,6 km/h amb un 60% del temps en solitari. Bé vaig veure com els gamilligueros m'anaven passant Dani, Oscar, Joan Marc i Carles B. i els intentava seguir, en uns cassos amb un èxit de minuts i en altres 0 patatero. A banda d'en robert que com sempra va volant i no hi ha qui l'atrapi.
Cursa a peu força bé, però aquest temps, 4:16 min/km sobre teorics 10 km, "ni jarto vino", les vacances m'hana anat bé però tant no, ... jo crec que es correspon a un circuit de com a molt 8,5 km i que voldria dir 5min/km, més adecuat al meu nivell actual en la cursa a peu, i que ja em semblà ràpid....... no se que opineu els que hi vau anar?

4 comentaris:

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

Jo n'hi poso 9 a la cursa a peu.

Molt bona cursa Jordi. A Barcelona, on el circuit és planer, faràs pupa a més d'un gamilliguero

robert mayoral ha dit...

se t'ha vist finet tot i no entrenar gaire en vacances!!!
La marató del Mediterrani promet!!!
la cursa a peu 9.2 vaig sentir a un d'aquests que porta podometre!!

Jordi ha dit...

M'enrecordat del podometre de google i aqui teniu el resultat:

http://www.gmap-pedometer.com/?r=1288171

4,62km/volta amb el dubte de si he fixat en el lloc correcte el gir de retorn, apart d'alguna aproximació en els petitis girs del circuit.

Ironcraig ha dit...

A la cursa apeu em vas espantar quan em vas cridar... pensava que t'hem repasaves com l'andreu... jajajja