20070916

Ironterra 0.2

2.000 m natació + 10 km cursa a peu
Posició 24
Temps total: 1h20min47"
Temps fins sortir 1a transició: 38min 58seg
Temps cursa a peu: 41 min 49"

Cursa d'estar per casa (surto dos cops a la classificació, el 10è i el 24è, a la web sense xip i desprès diuen que s'ha de portar, circuit de natació improvisat, boxes no controlats, ....)

Fins darrer moment no es pronuncien sobre quantes voltes es donaran a un quadrilàter, aprofitant les boies que hi han a la platja,.., en donarem 4 i l'encerten, jo crec que els 2.ooom hi eren. Una mica de mala mar i si algú és desvia massa en el retorn a la platja es podia donar un bon "susto" amb unes pedres que jhi havien al mig del quadrilàter.

La família esta a la sorra mirant-so, i la meva canalla es fa sentir i és una alegria les 4 passades que faig per devant seu....

L'entrada al mar era "divertida" amb onades altes, però un cop t'allunyaves es podia anar fent més tranquilament, la 1a volta vaig tardar, en el tros de natació 8:24, desprès ja em descontrolo amb el tros de cursa a peu, amb un petit tram amb pedres, inclòs, que em deixarà un metatarsià tocat. (per cert aigua fastigosa)

Transició llarga i a correr per la llera del Bessos, amb vent de cara de pujada, i molta calor de baixada. Rodo ràpid però per el temps que surt, probablement hi faltin com a mínim 500 mi fins i tot 1 km, que és el que va evitar que l'Enric m'atrapes, ja que va entrar just per darrera meu.

Felicitats al Robert Mayoral que va guanyar la cursa curta ..... decisió encertada pensant en la cursa del dia següent.

3 comentaris:

robert mayoral ha dit...

el teu crono tampoc va estar gens malament!!!
segur que no vas fer dues voltes al circuit a peu??? perquè això que surtis 2 vegades.....

pd. hi ha algú que t'estima molt!!

Anònim ha dit...

Ei, que surts al Regió7 en una foto!!!!

Alba

Jordi ha dit...

Gràcies Alba. Ja tinsc el Regió7, i com no podia ser d'altre forma, evidentment el meu resultat és l'incorretce, 24è o 23è no 10è.
I ara amb l'ajuda 'en Xavi a veure si aconsegueixo la foto original.