20110321

Córrer o morir d'en Kilian Jornet


Dijous m'assabento de que ha sortit el llibre i el mateix vespre, gràcies a l'eficient Anna, amiga i propietària de Bolibloc, ja el tinc a les meves mans...

Ja l'he llegit, divendres nit vaig iniciar la lectura i no ha passat del cap de setmana, em va atrapar.

Explica amb molta passió la seva filosofia, córrer a peu o amb esquis, però sempre per muntanya, amunt, avall o carenejant, a fons, sense donar descans al seu cos, i traient forces d'on no n'hi han gràcies a la seva fortalesa mental extraordinària.

Repassa algunes anècdotes des de la seva infantessa fins a reptes fets en els darrers temps que ja et situen respecte la qualitat física que tots ja li pressuposàvem, vist els reptes que ha superat, tant dins com fora de les curses. I sobre tot explica paisatges i pensaments, moltes sensacions i el fort treball mental per avançar traient forces d’allà on no n’hi han.

Aqui trobareu una descripció més detallada del llibre: lajornada.cat