20090414

XIX Cursa Canovelles - 15 km (13.04.2009)



Resultat
any....LlocGral....T_Final.....mKm
2009.....604........1:16:06.......5:05
2008.....709........1:17:36.......5:11


En progressió positiva si tenim en consideració que vaig acabar la cursa bé sense molèsties (l'any passat vaig acabar tocat), jo crec que més desnivell aquest any i trams a un ritme més comode aquest any per la "fila india" per no enfangar-se més del conté, que em van ajudar a recuperar en algun tram. L'any passat era la 1a cursa desprès de la lesió que em va deixar sense fer la marató, i aque3st any també és la 1a cursa postmarató, i per variar curt de kilometres a peu.

Crònica cursa al bloc de la grupeta bolibloc

Vaig a la cursa amb el Carles, company de grupeta,...
Foto postcursa


i per allà trobem al Robert que no para, i això que fa 4 dies que ha tornat de fer el marathon des Sables, l'Oscar "sprintcraig" o "l'altre twintower", l'Enric "volador", en Josep del CTG, etc.....

Desprès de l'entrepà i les xerradetes de torn, torno a casa amb la bici, sortint uns 38km si no m'erro, per la ruta Canovella - Lliça d'Amunt - Lliçà de Vall - Parets - Vilanova del Vallès - Montornès - Sant Fost ... - St. Coloma i BCN

6 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

ei Jordi. No et vam veure en directe.
Desprès t'he vist a alguna foto
Enhorabona, sobre tot per acabar sense molesties.
Anem per bon camí

Jordi ha dit...

Gràcies, però els que esteu forts de nassos sou vosaltres dos. Amb l'Oscar (ja ens ha comentat que us havia vist) i el Carles hem mirat si estabeu per allà amb l'entrepà, però no us hem vist.
Fins la propera!!!

Jordi Gonzalez ha dit...

Enhorabona pel resultat i a seguir sumant kilometrets a tope!!!
A veure si coincidim en alguna ara que comença tot!!!

jag75 ha dit...

llàstima no veure´ns en aquesta ocasió.
jo tb la vaig trobar dura però estic descobrint que la muntanya m´agrada i força ;-9

almi ha dit...

Hola Jordi!!

En primer lloc gràcies pels ànims!!

Lo dels patins és més complicat del que sembla no?? Imagino que de cara a l'estiu em compraré uns.... Es curiós que ho haguem provat al mateix temps jejejee.

Una abraçada i molts ànims per el 1/2 challenge!!!!

Jordi ha dit...

...val més tard que mai.....

Jordi: Cuida't en aquesta fase final cap a LZ, on de fet coincidireu amb l'ALMI.

JAG75: si llastima, però segur que a la propera ens veiem. Si estas per l'Ironcat, ens veiem allà, encara qeu aquest cop des de la barrera.

ALMI: De res, i ves amb compte, amb el tema ptins, que engantxen i molt!!! Complicat si, més quan el terra el veus allà baix tot dur i esperant la teva caiguda, però molt deivertit.