20090429

Setmana 6: 20 a 26 d'Abril


Sant Jordi ha passat, i espero que gaudissiu del dia, dels llibres, les roses i de l'excel·lent sol que vam tenir, almenys tant com jo ;-)

7h45min - 3.300 + 121 + 20

i els entrenaments, van com poden, però sempre intentant sumar encara que no tant com un voldría.

Dmg:
Cursa a peu – 10 km en 43:39min
Cursa "Mulla't i corre al circuit de Catalunya per l'esclerosi Múltiple"
Sensacions: a tope tota l'estona, patint a les 6 pujades (3xvolta) i intentant recuperar a les baixades. Fins al km 7 calor amb força humitat. Es comença a tapar, i al km 9 comença a ploure, però traçant el darrer revol entra un vent gelat i la pluja "a sac pac" .. de forma que la recta s'em fa eterna.... i per mostra la foto adjunta



Ds:
Bici - 53,3km en 2h09min, 24,8 km/h, ppm mig 142 i max 174, cad mig 82 i max 112.
Ruta: BCN - La Roca i tornar
Sensacions: pesimes (no vaig ni a tiros) + calor (surto massa abrigat pensant que les darreres plujes i el vent eren més freds del que ho son en realitat). Camí de La Roca decideixò girar a La Roca per les males sensacions, en part també degudes al vent i que mentalment no estic per el que s'ha d'estar. A la tornada, arribant a Montornés em passa uncicliste i s'em possen a roda dos més.. canvi de xip i accelero per agafar al que m'ha passat. I a pals, entre 38 i 41 km/h fem camí fins a Montcada. Almenys el final de la sortida ha compensat els males sensacions de l'inici.

Dv: Descans
No em llevo per la piscina i per logística familiar, la escapada a còrrer de la tarda queda cancel·lada.

Dj:
Natació - 1.800m en 40min
Bici - 67,6km en 2h43min, 24,9 km/h, ppm mig 152, cad mig 83 i max 119.
Ruta: BCN - La Roca - Parpers - Argentona - Vilassar de Mar - Badalaona (NII) i Bcn
Sensacions: Alegria de sortir en bici a les 11h del matí amb un sol espatarrant, en una diada perfecte amb temps de principis d'estiu. Gaudint de la matinal, això és vida.
A més avui estreno la roba que ens vam fer l'any passat una colla de sonats....

Dmc: Descans

Dmt:
Cursa a peu – 10 km en uns 55min
Ruta: Anar fins a can Dragó i allà faig 2 voltes a tot el perimetre exterior
Sensacions: Rodatge comode amb un parell de blocs, aprofitant els trams de terra, una mica més forts.

Dl:
Natació - 1.500m en 35min