20080428

Disculpes oficials per l'errada de dos oficials a Elx

Gràcies a la federació per afrontar la errada de cara, i esperem que serveixi per fer-ho millor en properes ocasions, però cal recordar que errar és d'humans i de qui fa coses, que els que no foten ni brot, no s'erren mai.

La normativa dels talls era la següent en la prova masculina, respecte l'hora de l'inici de la prova:
  • natación ................1 h 50´
  • ciclismo km 82......5 h´15´
  • T2...........................6 h 45´
  • Meta.....................10 h 15´

Jo vaig ser un dels damnificats d'aquesta situació que va passar cap al meu km 109, aprox., a punt per enfilar cap a la T2. Aquest punt coincidia amb el 82 ja que era el punt on arrancaven la 2ª volta i 3a al circuit de ciclisme, i els oficials van tallar a tothom, quan només tenien que tallar als que estaven en el km 82... un petit detall.

Vaja, a part de l'emprenyada del moment, una petita perdua de temps (petita xerrada a la vora de la carretera, treuret dorsal i xip.. i com alló no tenia solució vaig enfilar cap a meta "a sac pac" per veure que passava allà quan arrives sense dorsal), una petita descompensació alimentaria.... però sempre s'en pot aprendre quelcom, i en aquest cas a interpretar correctament els temps de tall, ja que jo vaig cometre l'errada de considerar l'hora de l'inici de la prova masculina, quan tenia que haver considerat sempre l'hora de la prova, en aquest cas l'hora de les noies que arrancaven 15minuts abans.