20080303

200817 escapada familiar a la Vall de Núria

Cap de setmana Vilardaga a la Vall de Núria ...a veure si puc fer una mica d'esquí de fons al mig d'una estació d'alpí, a més de comprobar si m'enrecordo, desprès de 2 anys de no posarm'els!! .. Bé, un bon cap de setmana de relax, on vaig disfrutar del esquí de fons i poder comprobar que a falta de ritme i pulir la tècnica, encara m'en enrecordo força..... vaig gaudir acompanyant als petits, els grans amb les seves primeres classes i les peques amb els seves lliscades i passejades amb els esquis. I dissabte, passades les 18h, amb les pistes tancades, hem vaig fer el meu circuitet, intentant cercar quelcom plà (utopic en una estació d'alpí encara que sigui per fer esquí familiar), i si a la tarda, des de l'alberg haviem vist una guineu, durant l'esquiada vaig tenir la companyia d'uns 31 isards que van anar baixant fins a la vora de les pistes. Vaig estar uns 45 minuts, esbufegant i molt alt de voltes per anar més ràpid del compte.

Dv 7. Descans.
I avui pujem a la Vall de Núria. En aquest enllaç al parc lúdic surten el Nil i la Ona, a més d'un tros de servidora i altres nens(enllaç)

Dj 6.
7:00h. Spinning 40 min + estiraments.
Vespre. Visita fisio + bicing. La fascitis esta peleona i la resta esta força bé .. toca estirar i estirar, dits peu i bessons, a més d'isquios.

Dmc 5. Descans.

Dmt 4.
21:20h. Cursa a peu 46' - aprox 9,4km + estiraments. Casa - Can Dragó, un parell de voltes al tram de 900m de terra i tornar. PPM avg 152 i max 170. Balanç, content amb alguna molestia aquest cop als tendons rotulians al principi, però la resta bé.. i per ara diriem que l'adaptació a les alces progresa adecuadament. I a més aquest matí m´he llevat força bé, amb unes mínimes molèsties a la fascitis.

Dl 3.
6:30h. Natació 40' - 1.500m. 300esc(3x150 estils)+ 1000(250crolpull + 50peus + 200crol + 50peus + 150crolpull + 50peus + 100crol + 50peus + 50crolpull + 50peus) + 200crolpull

3 comentaris:

Gabriel ha dit...

Mica en mica tornant a donar guerra. Ves amb compte i cuida´t.
Salut

Jordi ha dit...

en aquestes estem Gabri, precaució sobre tot..... i fent esforços per retenir les ansies d'entrenar i fotre km... que aquest ritme faré el record mondial de pocs km abans d'Elx i l'Ironcat.

Txell ha dit...

Ànims, molta sort a la recuperació i ens veiem a l'Ironcat!!!!