20090316

Setmana 0: 1800m + 0 km + 8 km + patins uns 5km



Diumenge:
Cursa a peu: uns 8km en 45 min per can Dragó, fent un parell de voltes al tram de terra + estiraments.
Patins en línia: anem al Bessos a probar-ho per 2on cop tota la família hdfcat's, amb els Brillante's. Riures amb "zapateaos" inclosos, i a proposta d'en Brillante, tornem ell i jo patinant fins a casa, i jo no se frenar!!!.
La tornada explicada a base de caigudes i altres "entrebancs de l'urbe dedicats al patinador novell":
- 1er pas de vianants: cataclac,
- 1a i única baixada "heavy" per sota via del tren" enganxat a la pared com una "babossa". Per sort no bé ningú i al tram final em puc deixar anar, en paln descens "kamikaze", esperant poder mantenir l'equilibri i que la pujada em freni ... supera't ;-)
- 2on pas de vianans "patapum", (a la petita baixada tiro el tronc endarrera)
- al pujar la rampeta de torn, 3er patapam, (un altre cop no mantinc la posició correcte),
- un tram per carril bici direcció Forum força tranquil, fins que refiat decideixo frenar contra en brillante, i surto dispara endarrera, anaba més ràpid del que jo creia,
- al davant del Forum hi ha una colla aprenent a saltar un esglaó, decideixó deixar-ho per un altre dia ;-) ,
- un semafor de vianants es possa vermell i jo tot justa acabo d'entrar... collons quina tensió però en surto viu sense caure,
- un carril bici salvat, "que collons" és pitjor que anar per la vorera, granulat, irregular i amb forats,
- ara un zapateao per salvar les vies del tranvia,
- ara vaig massa ràpid i semàfor vermell giró cap a la dreta, un banc... m'agafo i giro en rodó caient amb els cames per sota.... no m'e l'he menjat de miracle.....,
- un altre cop massa ràpid i al girar, un nen en bici per el carril bici... buffff no se com, entre que ell frena i jo que acabo de girar, no passa res.....
- en brillante, m'explica la cunya, i entre això i que vigilo de reduir una mica la velocitat, o anem millorant,
- a Meridiana/Glòries ja estic fos, i diria que amb un parell de caigudes més aconsegueixó arribar a casa.

En total, unes 7 caigudes per el cap baix, de tota mena com heu pogut llegir.. però el preocupant és que tinc un problema amb el patí/peu esquerra, flexa massa cap a dintre, no m'agafa prou bé la part del turmell i això sumant a un turmell molt laxe per les rebrincades de turmell de l'època del bàsquet, fa que no recolzi bé les rodes al terra, (la planta del peu no es recolza tota en la planta del patí, sino part en el lateral del patí) fent que sigui inestable lliscar sobre el peu esquerra, o aconsegueixo fer algun invent o no podré patinar amb aquests patins... semblà que darrerament tinc "la negra" amb l'equipament dels peus.

Dissabte: res de res... bé deixar frens bici a punt, per fí.

Divendres: natació, 1.800m


El mòdel de patí que portem la meva dona i jo, uns Fila Thetis Pro.