20080612

Triatló Olímpic Salou (8 juny 2008)

El que vaig fer... pos 224 - 2h28min57s (segons rellotge meta)
Segons la fede................
pos 167 - 2h18min18s

Bé hem tornat a fer un Olímpic…. A les 5 del matí m’aixecava, …… i la veritat que si m’ho hagués rumiat una mica, no hi vaig, que cada vegada em fa més mandra/pal llevar-me a aquestes hores per fer una cursa.

A les 6:05h recullo a l’Oscar, en sprintcraig, i autopista i peatges avall, fent la petar sobre triatlons, Zarautz (el proper repte de l’Oscar), la Nura (la gossa de l’Oscar que malauradament ens va deixar la passada setmana) i …..

A les 7h17 arribem allà, veiem al Dani que ja ha arribat…… i el 1er show del dia, cerca del Sr. Roca, i això a Salou a aquelles hores no es fàcil….. per fi trobem un bar obert, coca-cola, buidada i cap a boxes.

Col•loco material, visualitzar el circuit de natació, remullada i a veure la sortida del sprint… nosaltres sortim 15’ més tard… a les 8:45h.

Avui correré sense rellotge, i només portaré un cert control amb el pulsòmetre a la bici.

Natació (26min55s –posició parcial 106)
En resum n’he fet de millors, entre enlluernat i que quan donen la sortida encara estava caminant per la platja intentant col•locar-nos per la part exterior de la 1ª boia, com el 90’% de triatletes… resultat surto per el mig, i això va implicar una natació bruta fins a la 2ª boia, i rebre algun cop a la cara i alguna que altre colleja, a part de que també vaig atropellar a algun jo.
1ª boia gairebé em passo de llarg, rectifico no sense tenir que esquivar els “PUTOS CABRONS SALTABOIES”. En la 2ª també vaig tenir que tornar endarrere uns 15 metres, al veure que estava a punt de creuar als que ja anaven a cercar el punt de gir de la 1ª volta. A partir d’aquí una mica millor i anar fent.

Bici (1h19min50s –posició parcial 260)
Circuit molt perillós per la quantitat de gent que volia creuar els carrers, a mesura que la gent es va llevant i vol fer cap a la platja, tot i la gran presència de policia local a totes les cruïlles i punts conflictius.
La faig en solitari per no ser capaç d’aguantar als grups… i acabo content amb el promig… 29,2km/h per els gairebé 37km que vam fer.

Cursa a peu (42min12s – posició parcial 226)
Anar fent seria la millor definició, ja que vaig poder córrer bé però incòmode, i davant d’aquestes sensacions vaig anar al tran-tran…. Jo diria que a uns 5min/km, i per el temps final, i els parcials, esta clar que el circuit estava molt mal mesurat i deuria mesurar uns curts 9km.
Segons la fede he fet el 7è parcial en uns estratosfèrics 31:33, impossible ja que els companys que tinc com a referència i ens anem creuant no els atrapo ni en pintura, i a més, per sort no m’erro en el circuit, i el faig tot.....

Meta
Com sempre el moment del dia on la petem amb el Dani, Robert, Oscar, Joan Marc, Marc de Berga, etc……..

Ciclisme post bici
Desprès del triatló fem 33 km, en 1h14min, de bici acompanyant una estoneta al Joan marc que torna a Amposta en bici, arribem a una benzinera carreguem bidons, i ens despedim d’en Joan Marc fins a Banyoles, on ens retrobarem per el “B”. Ah! L’anècdota de la passejada va ser que vam haver de saltar un mur de formigó perquè no hem agafat on tocava el lateral de l’autovia nova per poder anar a agafar la Nacional

Dinar ràpid i tornada cap a casa….. que la família espera !!!!!!!!!!

Classificació: http://www.triatlo.org/08result/08tosaloum.pdf
El tema de la classificació, estic intercanviant e-mails perquè ho arreglin… per el moment hem verificat que el codi de xip és correcte….. però no crec que ho arreglem, però almenys no serà perquè no ho hagi intentat ;-)