20080221

..amb donar sang una vegada no n'hi ha prou ... per això hi he tornat

Aprofitant .. ja té collons (amb perdó) .... la lesió i que ara, tot just, fa tres messos de la darrera donació (màxim homes 4 cops/any i les dones 3) ... ahir vaig tornar a fer el petit gest de donar sang, total són uns 450 ml.



Bé, animar-vos a fer-ho si no ho heu fet mai, i si ja sou donants, doncs a tornar-hi quan toqui que costa molt poc i sempre en fa falta ..... podeu mireu l'enllaç: http://www.bancsang.net/ca/index.html


2 comentaris:

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

Jo soc de pressió baixa i propens a marejos i desmais, tot i així aquest any em vaig atrevir a donar sang. No vaig patir, però em va deixar el cos fet una merda, i encara que potser no tingui res a veure, un mes seguit encadenant refredats, grip, mal de coll... M'ho pensaré per tornar-hi, tot i que reconec que tots ho hauriem de fer

Jordi ha dit...

Jo intento complir amb les 4 donacions/any, però entre curses i despistes és impossible.

Si que afecta i evidentment que nomès ho faig en períodes "no competitius" (si es que es pot dir que jo competeixi, bé amb la meva ombra almenys si) i passats almenys 15 dies de les curses de LLD.