20080225

200816 a la cerca del cansament físic (dijous "estreno" plantilles

Dmg 2. Cursa a peu 40' - uns 7km . M'acosto trotan al km 16 a veure el pas de la marató, desprès baixo fins al km 21, i acompanyo 1er a l'Oscar i desprès al David,.. i desprès per el Parc del Clot i Rogent enfilo cap a casa per anar a donar la volta amb la familia. Bones sensacions ja que no he tingut molèsties.

Ds 1. Descans



Dv 29. Descans i sense fer bicing per falta de bicis a l'estació més propera a casa. Vaig a recollir el dorsal de la marató de BCN per el meu alter ego, i per alla em trobo amics com en Xavi Arenes ien Dabvid Butxaca, amb els nervis i dubtes normals a 36h vista del repte.

Dj 28
7:00h. Spinning 40min + estiraments
Vepre: vaig a la fisio(evolució bona i ja puc anar "fent coses" o sigui, entrenar però suau i amb molta prúdencia). Per anar hi, "vaig estrenar" el bicing. I com ja era fosc, jo em posso l'armilla reflectant, a més del casc, que això de circular amb els cotxes és un xic perillos , per no dir molt. La introducció del bicing em semblà molt bona i que a la llarga la ciutat s'en beneficiara, però d'entrada crec que es una forma encoberta d'alentir el trànsit dels cotxes al introduir un munt de ciclistes "domingueros" (dit amb molt de carinyo) que no estan habituats a anar en bici ni prenen les mesures corresponents.. ja em direu quants porten casc, i quants porten armilla reflectant a la nit...


Dmc 27
6:30h. Natació 45min - 1.900m + estiraments. 2x(150 estils) esc + 3 x (200pull+50crol+50esq) + 500crol forts en 8'06"(passo 1er 250 en 4'01") + 200 variats suaus
A la nit em trobo a casa totes les plantilles modificades .... una alça de 4mm al taló ... ara a adaptar-se xino-xano.... i a veure si arribo lluny.


Dmt 26
6:30h. Natació 40min - 1.600m. 2x(150 estils)esc+3x(200pull+100crol+100esq)+100pull suaus

Dl 25. KO

Tornaré als entrenaments però deixant per ara la cursa a peu, fins que tingui les noves plantilles modificades:

  • amb un gruix suplementari de 4mm a la de la dreta per compensar la dismetria,
  • rebaixant el pont del peu esquerra perque pugui traballar millor el pont, en la seva feina d'amortiguar l'impacte amb el terra.

(El meu cas ja s'ha convertit en un cas clínic utilitzat en les aules).

2 comentaris:

Ironcraig ha dit...

Ànims company!!
Ets una bestia i segur que estaras preparat per Elx, al final a quin podoleg has anat?

Jordi ha dit...

gràcies futur maratonia !!!

ja té passat un e-mail amb les dades del podòleg.