20070225

Setmana 26.02 al 4.03

Diumenge. 8:30h cursa a peu. 14km (1h 40') Berga - Avia - Gran-Nom - tornada. Cansat i rodant a 5:45 i gràcies, retxinant en pujada 1 km en 5 pelats. La bona notícia és que la fascitis no es manifesta per el moment.

Dissabte. Apunta al KO i al final KO. Els bessons comuniquen que existeixen, les baixades fortes del divendres es fan notar.

Divendres. Esquí alpí al Pas de la Casa. Amb una neu justeta, sobre tot al sector Soldeu, vam disfrutar d'una jornada d'esquí i del 2on día de proves dels esquis carving ... i realment és més fàcil esquiar amb ells

Dijous. Apunta al KO i al final KO.

Dimecres. KO. Dia frustrant perque estic amb el nas col·lapsat, i per

- cursa matinal cancel·lada per mala nit, cosa de tenir nens.
- natació al SAF amb en sensei enlaire,
- sessió nocturna spinning ko. Vaig anar per provar-ho, i em trobo que era l'únic assistent, ....., merda de futboleros. Si dilluns em convenç com ho fan, dilluns i dimecres passaré a fer spinning de 21:40 a 10:25. Tot sigui per fer una Gamilliga i uns llarga distància dignes, que hem de ser realistes i els grans anys queden 4 i 9 anys endarrera, perque ara trobar forats per entrenar és una realitat bastant complexe.

Dimarts. 21:30h al SAF, 2.250m (60'). 200 m variats + 3 x (100m lleuger + 6 x 50) 1er i 3er bloc cada 55", i el 2on cada minut, a ritmes de 41" + 200 lleuger + 200 peus + 250 pull-boy + 200 ref. M'escapo de lers rampes fent molt fluxos els 200 de peus ... jo apunto a un tema de sobretensió als girs i les series + falta de descans. A més, és el 1er entrenament en que tinc càrrega previa dels altres esports.

Dilluns. 6:20h. 1.550 m (40'). 200 esc + 3 x (200 pull boy + 100 peus) + 400m intentant nedar llarg sense forçar + 50 ref. Els braços eles trobo pessats durant la sessió, i intento no forçar massa les cames. Però en resum, sessió regenerativa desprès del cap de setmana, fort respecte al que venia fent darrerament... a veure si aconsegueixo mantenir aquesta línea ascendent.