20110606

Minicrònica EXTREMEMAN Salou i 1eres fotos



Swim 00:59:20 Aquest any, el que menys he nedat, em surten aquests temps, no cal entrenar la natacio? No ho entenc ;-))
Mar com una piscina, i amb 5 meduses que vaig veure i 2 que vaig esquivar per els pels............. però la conya marinera és que t'entra la paranoia i em vaig donar un parell de sustos amb les meves bombolles :-O

Bike 08:18:27 Dura la bici que et deixa madur per la marato. I sort que el dia ha estat bo, amb poc sol. I de totes les pujades, la de Gratallops cap al km 120 em va deixar tocat, tocat abans del darrer port :-OO a punt de caramelo i em vaig arrosegar fins a la T2 ....

Run 04:59:00 marató, ejem, vaig caminar/còrrer, sense problemes físics extraordinaris però amb la ment i les cames molt tocades de la bici.

Finish 14:31:17

I sort del dia que va fer, perquè en condicions climàtiques més propies de l'epoca, això hagués estat una "merienda de negros". Resumint, aqui s'ha de portar un bon entreno de bici, si o si!!! i no el que portaba jo :-O


and the winner is...... en Nil que em va ajudar a fer els darrers metres ;-))))

Gràcies Dani per els fotos, Joan Marc per els km's de companyia a la marató, el meu pare per donar suport de matinada, i desprès amb la mama, Rosa i nens per estar allà animant, al peu del canó, i "aguantant" les deries del "papaestaboig".


11 proves de 226 km al sarró
2.520km en competició contra mi mateix
..... no esta gens malament
;-)))

6 comentaris:

sr.ornitorrinco ha dit...

Felicidades Jordi. No nos conocemos pero te vi. En Ironcat me sacaste 45' y en Salou 9'. Al proximo te pillo gg. Bonita cuesta en Gratallops. Saludos desde Barbastro.

lluis ha dit...

Moltissimes felicitats!!, et menges tot el que se't posi per davant!!. Ara a per la N/Q!.
Sort!!

Jordi ha dit...

Paco Sólo 8 minutos y a la próxima nos saludamos. Resulta que la Merche y mi mujer se conocen por temas profesionales, y os hizo la foto de grupo en el IC. Si este mundo es pequeño y los "romanos" nos acabamos encontrando. Suerte en el camino hacía la UTMB.

Lluís si però aquest cop, una mica més i m'ennuego ;-)) faltaben km's de qualitat en pujada i la transició IC a XM no va ser la que hauria de ser, però res que no sigui extrnay en el meu taranna ;-)) Una més, però que s'ha de preparar bé, no serà Embrun ni Altri ni LZ, però la bici té el seu que amb un terreny trencamaes, tres portets i una apred a gratallops que a mi em va fondre. Ja t'explicaré quena ens veiem a Patum, 1a parada abans de la NQ ;-)))

Jordi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jordi ha dit...

Paco como mínimo fuimos 7 romanos en doblar, tu, Ricardo del Prat, Robert del Reus, Lluís Rey del Tri for Fun Bcn, Eusebio del Guadalajara, Carlos Ramiro y servidor. (espero no haber cambiado ningún nombre)

dbutxaca ha dit...

Enhorabona Jordi, ja t'ho he dit moltes vegades: Ets un crack ! Pots amb tot el que et proposis.

Una abraçada per tu i la teva familia que també són finishers.

Ens veiem

David