20101217

2010 Setmana 51 (13 al 19des)

Setmana de continuar la lluita de tractar d'engegar el diesel que porto dins, però vist el percal del cap de setmana, he optat per el descans i ja acumularem els kilometres d'una tacada entre divendres i dissabte.

Dimarts 13, Vaig al CN Poblenou a fer una classe d'acondicionament físic corrent, o sigui que faig uns 2km de cursa a peu + 60' classe + 2km cursa a peu.

Divendres nit patins en línia, anem a fer la ruta "passeig de Gràcia Nadal" pro marató TV3 amb la gent d'APB. És l'estrena en una ruta per part del Miquel Angel i meva, i el Carles ja ho tenia més per la mà.


I per a col·laborar amb la marató a passejar de Papa Noel Blaus ;-)) .

Experiencia divertida que serveix d'aprenentatge i per possar al lloc real el teu nivell de patinatge, amb 2 caigudes en ruta i una camí del punt de sortida. Fem uns 18 km des de la Vila Olimpica fins a Gràcia. I de baixada per P. Sant Joan nosaltres ens "baixem", anem força fossos i els turmells ja no responen... i decidim enfilar de pla cap a casa, fins la propera.


Dissabte 18, 15h arranquem a còrrer en el marc de les 6h dels corredors.cat (dins de la jornada 24h que organitzen) i a veure si les piles no s'esgoten....

Fotos de meep

I no s'han esgotat, al final 60,566 km per sorpresa meva al veure les classificacions, ja que pensaba que havia superat la fita dels 60km per només 100m i escaig, i no, resulta que m'he descomptat d'una volta.

I en aquesta ocasió he tingut unes llebres de luxe, en Carles durant uns 26km (si la memòria no em falla) i cap a les 17h els meus peques fan una volta amb mi, i cap a les 20h una altre, i aixins durant una estona m'oblido del joc del ratolí, en el que estic inmers, i et distreus amb els teus.
I la darrera hora amb la pressió de la fita dels 60 i que les forçes ja fa estona que van a la baixa, bé des del km 44, més o menys,... però posso el Barça i em fa més suportable els dolors i la tensió per aguantar fins al final..... i al final, si, desfaig l'empat a les 6h (1 fi -1 retirat), i supero la fita dels 60km ;-)))


i ara que... tratar-se de recuperar que costarà una mica, que el cos ha quedat bastant massegat articularment, genoll i tendó/soli dret sobretot.


Felicitar a la gent de corredors.cat per l'èxit de tirar un esdeveniment com aquest un altre any endavant, i especialment als corredor@s de les 24h, quins pebrots que teniu !!!!

Per veure resultats, fotos els reportatges emessos a Cuatro,etc..: http://www.corredors.cat/24hores/

*********************************************************************************

Inscripció feta a la marató de BCN i seguirem empeitant el somni, l'any passat a 10', aquest, qui sap?