20070621

Setmana 18 al 24 de juny

...continua costat-me molt anar a entrenar ..... l'efecte de l'entrada de la calor ja esta durant massa .... i dura i dura com les piles alcalines de .......

Dmg. Sessió matinal cursa a peu KO. Però avui hem celebrat l'anniversari del meu pare amb una sortida familiar amb els SEGWAY XT per l'entorn de Canyamars ... molt divertit ... amb invents com aquest això de còrrer i donar-li als pedals fa molta mandra... ;-)

(http://www.segwaynatura.com/)

Aqui el costat podeu veure en Nil fent les 1eres proves .......

Ds. Sessió matinal de bici. KO La nit anterior em fico al llit passada l'una de la matinada i no tinc pebrots d'aixecar-me, tot i tenir tot el material i la "bèstia adormida" preparats ... ho sento Carles !!!

Dv. Can Felipa 6h. Natació. Ko, el despertador sona però no m'en assabento.

i dmc i dj ... idem the adem ... ko i ko

Dmt. SAF 21:30h. Natació 1h llarga 1.800m, amb gairebé la meitat amb 1 sol braç ja que l'altre el el portabem engantxat al cos. 200 esc + 4 x 100 (50 1 braç + 50 l'altre braç) + 4 x 200 (50 1 braç + 50 l'altre + 100 nedar) + 4 x 25 a tope amb 1 braç + 4 x 50 (25 amb 1 braç+25 progressiu) + 100 ref.

Dl. ... "se va a levantar otro" ...... .jo no tinc collons de fer-ho , tot i tenir-ho tot preparat per anar a nedar.

4 comentaris:

robert mayoral ha dit...

com t'enganxis a aquests catxarros ja no et desenganxes....i molt menys els teus nanos!!

Ironyoyito ha dit...

mort, a veure si a banda de sentir el despertador li fas cas ;-)))

Anònim ha dit...

TRIATHLON LARGA DISTANCIA - PORTUGAL


HOMEM de FERRO 2007 em Frechas / MIRANDELA - PORTUGAL
>
> Campeonato Nacional de triatlo Longo
> Campeonato Ibérico de Triatlo Longo
>
> 3km SWIM, 80KM BIKE, 20Km RUN
>
> Inscripciones abiertas
>
> Mas informaciones www.homemdeferro.org

Anònim ha dit...

TRIATHLON LARGA DISTANCIA - PORTUGAL


HOMEM de FERRO 2007 em Frechas / MIRANDELA - PORTUGAL
>
> Campeonato Nacional de triatlo Longo
> Campeonato Ibérico de Triatlo Longo
>
> 3km SWIM, 80KM BIKE, 20Km RUN
>
> Inscripciones abiertas
>
> Mas informaciones www.homemdeferro.org