20080721

Crònica pre-Roth

una mica tard, però ...........

Dilluns 7

Deixó la bici desmuntada i la llista de material preparada, per poder fer la “bossa” a la meva tornada de l’estada al Muntanyà per formació amb l’empresa.

....

Divendres 11
A les16h passo per casa a recollir la maleta amb la bici, i un parell de motxilles on porto tot el material necessari per córrer, per si un cas la maleta no arribes a destí.

Suada del “15” per fer el trasllat a l’aeroport en transport públic, metro i tren.

Cap als mostradors de Spain-Air i per allà corrent més triatletes, però la majoria amb destí a Mallorca per córrer el CE d’aquatló i la Copa del Rei per equips, la gent del Mataró, del Reus, del Manresa, etc….

Allà ens trobem amb els companys de viatge, el Toni Arco (T.A. a partir d’ara) i la Julià, paguem els 30€ per equipatge especial.. i cap a fer un mos i esperar l’hora de sortida del vol.

El vol surt 1/2h tard per arribar amb retard d’Escandinavia, i desprès acumula 1/2h més de retard per tenir que estar sobrevolant l’Aeroport de Munic al estar tancat temporalment, per tormenta.

Anem a recollir el cotxe.. i estem de sort ens l’han canviat, enlloc del Zafira o similar, ens donen un Galaxy, millor aixins no tindrem problemes per portar les maletes. La noia de Sixt fa una trucada a l’hotel de que arribarem tard, i ens diu que allà trobarem un sobre al carrer amb les claus per entrar a l’hotel i les respectives habitacions (això es impensable a la llera del Mediterrani).

Sopem a l’aeroport i cap a Nurenberg.

Dissabte 12
Arribem a l’hotel.. i sorpresa... hi ha 3 sobres i cap amb el meu nom.... i són les 2 de la matinada. Pujem a l’habitació del T.A., i com només hi ha dos llits, optem per agafar un dels dos sobres que hi havia a l’entrada ...... es tracta de descansar.

A quarts de 10, baixem a esmorzar. Semblà que a qui he “usurpat” l’habitació no s’ha presentat i l’encarregat del lloc o propietari, es disculpa de la seva cagada, ja que m’esperava al juny... la va cagar a l’apuntar a la seva agenda la reserva feta per internet.. esmorzem i a muntar les bicis. A mig esmorzar l’encarregat ens porta la previsió del temps del cap de setmana per aquella zona, i “pinten bastos”.

Muntem les bicis no sense problemes amb el muntatge del canvi del darrera .. al final semblà que ho hem aconseguit ... però a la cursa descobriré que no ;-)

A quarts d’una, amb les bicis, cascs i material per la T2 marxem cap a Roth.

A la fira ens trobem amb la colla de Berga que ja tenen el material preparat i enfilen cap a la T1 a deixar les bicis.

Recollim dorsals i dinem allà, a la fira sota parasols per amagar-se de la pluja que no para de caure ... mala senyal..... pasta, burrito i la cerveseta, que ens hem d’hidratar ;-)

Volta per la fira sota la persistent pluja... compro powergels, la dieta bàsica del diumenge, un tub de CO2.... i per allà ens trobem al Chris Mccormack signant fotos seves,

i qui diu que els neoprens no són flexibles....

Anem a la T1 on passem verificacions de casc i xip, ens donen “xubasquero per la bici” i a deixar-la acompanyada del casc i a lliurar la bossa de la T2. Impressionant l’ambient, amb molt trànsit de gent amunt i avall, els boxes amb molts d’€ ja que hi ha les bicis dels més de 2800 inscrits en individuals i més de 300 en relleus.

(Foto extreta de la web http://www.challenge-roth.com)

Ens trobem amb el company de club, Toni Colomo (T.C. a partir d’ara), i la seva parella, que estan acampats a 5 minuts de la T1, i la petem una estona... ells comencen a estar farts de tanta aigua.

Desprès anem a fer el reconeixement del circuit ciclista en cotxe, deixa de ploure i fins i tot surt el sol. Parada per comprar quelcom per esmorzar i aigua per els bidons... cagada l’aigua és amb gas .... deu n'hi do la de petites anècdotes, per no dir “cagadetes”, que vaig acumulant en aquest viatge, i sense haver començat la festa grossa.

Al vespre sopem a l’hotel desprès de preparar la resta de material... un enorme tros de “Cordon Bleu”, ja que no tenen pasta a la carta, i ho acompanyem d’una pasta del país. I recollim una bossa de picnic amb l’esmorzar del dia següent....

A les 23h ens posem a dormir.

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

Nunca es tarde si la dicha es buena. M'ho guardo i ho llegeixo demà, les fotos prometen..

Jordi ha dit...

Dani armat de paciència que m'han sortit 2 cròniques llargues de collons!!!