20080413

XI OPEN MÀSTER FONS DE MATARÓ (13 abril 2008)

Debut en una prova de Màsters de Natació nedant per el CN Poblenou.

La prova és va fer al Centre Natació Mataró, en piscina de 50m descoberta i molt climatitzada, vaja massa calenta (vaig escoltar uns 29ºC ¿?), cosa que feia que la natació es fes molt pesada.

Vaig fer les proves d'estil lliure:


  • 1500m en 24'27,42"
  • 50 m en 32,59"

Balanç positiu ja que vaig nedar una mica millor que les meves previsions ... i bé ja tenim una referència a superar el proper any.

Aquí teniu una foto amb en Robert Mayoral que és va cascar 22'53", ni més ni menys. (Gràcies Robert per la foto)

Aqui podeu veure els resultats: http://www.cnmataro.org/images/portada/pdf/45.pdf

Pas en el 1500m

100 1:24.48 - 200 3:01.34 - 400 6:19.56 - 800 13:00.22 - 1500 24:27.42

5 comentaris:

robert mayoral ha dit...

molt bon crono als 50 i els del 1500, millor del que tenies previst..però és que nedar amb aquesta embergadura ha de ser la òstia....

Anònim ha dit...

Molt bè machine!!! Quina enveja em fas!

Ay,ay,ay,ay quina minutada em treuràs als 4000m d'Elx!

Fins aviat i enhorabona

Toni Arco

Jordi ha dit...

gràcies nois...

i prenc nota per treure millor profit de la meva grandaria el proper any ;-)

I a Elx, no et preocupis Toni... hi ha molta bici, i diria que t'en sobrerà per agafar-me, vaja i sino la minutada segur que caura a la cursa a peu!!! "correcaminos"

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

Excel·lent Jordi, és la teva millor marca en milqui?

Nedar per sota 25' ja és cosa d'animals marins. A veure si et trobo a Elx, abans de la T2

Jordi ha dit...

Doncs no ho sé, però diria que si ja que cronometrats, no en dec tenir gaires... el guardarem com a referencia per properes curses !!!

I respecte a trobar-me abans de la T2, dependrà de si sóc capaç de superar el ritme Verano Azul, sino, va a ser que tocarà apretar-te a peu ... encara que espero que m'apretis tu a peu amb la cama en bones condicions, esperem que ens aguantin i no petin muscularment... toquem fusta.