20071126

200803. Setmana 26 nov al 2 desembre. Recuperació lesió II

Dmg 2
Passejada en bici, uns 18 km, per el recorregut de la Mitja de Mataró, acompanyant en gran part del recorregut al meu germà, millorant la marca del darrer any en més de 14', això és progressar, per fer 1h52:53.
M'ho he passat molt bé fent fotos (per sort no m'he fotut de cap tot i les meves limitacions d'equilibrista a sobre la bici que jo no se anar sense mans ....), li hauré fet com unes 80 fotos del meu germà i amics seus. Dels gamilligueros nomès vaig veure passar a l'arrancada a l'Enric, per llocs capdavanters, fent-la en uns excel·lents 1:21:50 (pos. 50), en Robert desprès de cascar-se el dia abans la "Ranpenat" o deixa al km 13 sense haver-nos vist, en Pep Mesas, desprès de fer sub 3h30 el darrer diumenge a la marató de Donosti, fa uns excel·lents 1:34:31 (i anava fent el tejon perquè tampoc l'he vist), i en Dani Canadell si que ens anem creuant i saludant, tot i les molèsties i els pocs km que ha fet darrerament fa 1:38:21.

Ds 1
21:15h. Cursa a peu, 11,2 km en 1h10min. Casa - Diag. Mar i per el front maritim fins passada la Base nautica, un tros de sorrea i desfwer el camí. Sessió incomode per cames pesades i forta congestió, amb tos i mal de cap. vaja males sensacions per un tub.

Dv 30
Descans.

Dj 29
21:15h. Cursa a peu, 8,5 km en 50min. Trote per continuar provant evolució lesió, i el balanç és molt positiu.

Dmc 28
Descans. Al llevar-me no tinc molèsties a la zona dels isquios, i per tant vol dir que la sessió suau d'ahir la he pait adequadament. Una altre cosa serà les postures forçades o batudes fortes que ghaurem d'anra incorporant però molt gradualment.

Dmt 27
21:15h. Cursa a peu, 5,5 km en 35min. Trote per veure com reacciona la lesió, i el balanç és molt positiu.

Dl 26
Visita a la fisioterapeuta positiva. La lesió evoluciona adequadament, reduint-se les molèsties a petits moments/posicions com quan t'ajups per agafar les dues "baldufes" que corren per casa. A partir de demà tornaré a iniciar l'activitat física suaument, amb carrera continua i natació (amb pull-boy i sense impulsar a la paret amb la cama "dolenta"), per anar incrementant el ritme gradualment, sense pressa però sense pausa.