20100511

menys de 4 dies per... l'ironcat



Sóc un privilegiat, ja que puc afrontar un nou repte amb la màgica distància per alguns sonats
-cada cop en som més- del triatló de llarga distància.

El VII Ironcat, suposa la 3a participació a l'Ampolla i la 8a a la distància, però cadascuna diferent, per el camí traçat fins arribar a l'hora "D" i per les circumstàncies que et vas trobat al llarg de la prova, i on l'experiència pot ser útil per apaivagar una mica els nervis però poca cosa més.

Aquest cop el llistó me’l he posat alt, no perquè vulgui anar molt ràpid, sinó perquè el dissabte se’m va acudir anar a fer el GR6, i 52km encara que es facin en gairebé 10h deixen la seva factura, i a hores d'ara encara estic intentant assimilar-los, tant muscularment com regenerant la planta del peu esquerra. Però com allò important és el camí que recorrem, jo estic molt content d'haver pogut fer-ho amb el meu germà... feia molt temps que no compartíem tanta estona, i va estar molt bé.

Objectiu
"gaudir" en un entorn immillorable, amb el recolzament d'amics i família
Èxit
Acabar
Victòria
sub 12h (per ara només 1 cop i 2 fregant el travesser)


Ah! per fi he actualitzat el capçal del bloc:

2 comentaris:

Jordi Gonzalez ha dit...

Jordi, ens veurem allà!! Vaig veure que també estaves a Banyoles, però entre tanta gent va ser complicat trobar-te. Salut i fins divendres!!!

Jordi ha dit...

Allà ens veiem !!! Però probablemnet dissabte que divendres arribaré tard !!!!

A per totes !!!