20100430

20100425 "B" Banyoles

Banyoles al sac en 4h33min31s.

Classificació cat. masculina: 352 de 484.
Natació: posició 199 amb un temps de 00:24:54.
Bici: posició 448 amb un temps de 02:37:09.
Cursa a peu: posició 241 amb un temps de 01:31:28.


Distàncies... 1500, diria que una micona més de 70km a la bici i la cursa a peu
vora els 19km.


Prestacions o prestancia?

El desplaçament fins a la sortida és llarg, gairebé 1km, i clar s'ha d'anar comode, com a casa ;-))))


Natació: no calia retallar l'aigua, es podia aguantar bé la temperatura. Sorprès per els 24min. Al principi agobiat per els cops, però desprès em vaig arribar a trobar a gust, nedant llarg tot i els pocs metres que porto aquest any.

Bici: transició lentissima, em posso mitjons d'hivern, top equip i mallot, 2on culotte,..... etc. Surto "rapid" en l a 1a recta, però a la 1a pujada ja em quedo clavat, no vaig fí. Portaba un promig de 30 a la 1a volta, de 29km/h al peu de la 2a pujada d'Esponellà, i 28 i escaig al final. Per ser
jo, és un bon ritme, però comparat amb la resta de triatltes... doncs fluix.. com va la gent!!!! i la 1a pujada no va ser que em claves, sino que els altres van molt, però que molt forts !!!

Cursa a peu: genoll oblidat, ni una molestia ("mi no entender", dolencia psicosomàtica precursa?). Surto a bon ritme, passo a l'Oriol dels Trisidents reconvertits en Runners ...., se m'engantxa i decidim anar junts (ell ja porta 1 volta).. i fem junts 1,5 volta fins que jo paro a pixar.... i segons el seu FR305 anem a un ritme de 4:30, al·lucino, mai havia anat a aquests ritmes. Però desprès de la parada i prendre un powergel, molèsties abdominals/estomacals i baixada mental, faig 1 volta a ritme més tranquil, suposso que per sobre de 5.. i la darrera 1/2 volta torno a pujar el ritme... diria que els gairebé 19km van
caure en 1h32min.

Per consultar els resultats feu click aqui.