20090224

...... la marató a la cantonada i "yo con estos pelos" + Vasaloppet

Ja tenim dorsal... el 980




perquè quan em vaig inscriure tenia el somni d'afrontar el repte de baixar de les 3h, i al cap de 2,5 messos, la realitat és que tinc unes molèsties a la cara externa del genoll que em tenen sense entrenar (no sabem si l'origen esta aquí, a la fascia o en a la part superior del bessó que esta super càrregat) però com les circunstàncies són les que són, i toca ballar la música que toquen, i no em volia perdre la festa per 2on any consecutiu (l'any passat vaig renunciar-hi per estar lesionat)
... em fet una adaptació, i passa a ser fer un sub 4h amb la companyia del presi del CTCB i 10.000 corredors i pico més.

......... i "yo con estos pelos" ...si veniu o veureu ;-)

Eps! el somni continua estant allà, i a pesar dels 192cm i els més de 90kg, continuaré perseverant per assolir el sub 3h !!!!

A gaudir de la diada, i desprès a veure com els hi va als amics que tinc a la Vasaloppet !!!




Per veure resultats:

http://www.resultat.vasaloppet.se/VasaMaps/?lang=en Seguiment sobre unbonic mapa de Google. Trieu Race: Valasoppet Herrar per homes o ValasoppetDamer per dones i last name:cognom o start number:numero de dorsal

http://www.resultat.vasaloppet.se/vasaresult/do/en/result/search Seguimentamb temps de pas i km. Deixant Select race:all races i entrant lastname:cognom

4 comentaris:

lluis ha dit...

Quins gelos!!, de la Vasa però...
La marató a no trinxar-se més i a acabar toca segur!!. Jo també porto setmanes força KO de córrer per sobrecàrrega al pubis, quan comences així és una "porqueria".
A recuperar-se!!

jag75 ha dit...

ostres, quina casualitat...
jo sóc el 981!!!
ànims jordi, ens veiem allà
una abraçada

Jordi ha dit...

Gràcies per els ànims!!!

Recuperat Lluís i potser algun any ens podem escapar a alguna de les grans de l'esqui nòrdic!!!!

I Jordi, que assoleixis el sub 3h sobrat que tens en aquetes cames!!! i només t'adelanatare per el nro de dorsal, perquè en cursa serà que no!!! Disfruta i el temps sortirà!!

Anònim ha dit...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!