20071226

n-èssima Travessa Nadalenca al Pantà de La Baells

la Travess ha coincidit amb les primeres fotos oficials del nou equip: triatló Berga
Amb la poca aigua que hi havia, aquesta a estat l'edició més curta, uns 250m a una temperatura aproximada d'uns 8ºC.
Els 7 valents o bojos, segons les interpretacions,
4 amb neopré i 3 a pèl,.. bé amb banyador ...
algú va proposar, anar i tornar per evitar tenir la sortida i l'arribada
en diferents punts .... es nota que no sap on s'ha apuntat ;-)

... campi qui pugui ... sortida en funció del temps de decissió de cadascú ...

el cos comença a quedar-se garratibat, mal de cap .....
però la catifa vermella ja és a tocar

papa "hdfcatnoel" HO HO HO HO

ajudant en Santi a sortir
bé, la realitat és que de "tieso" que estaba no sabia com sortir ;-)
fins i tot em vaig fer una ferida a la cama intentant sortir i no m'en vaig adonar fins que la Montse m'ho va dir, ja fora de l'aigua

la colla de bojos intentant entrar en calor

els Jordi's remuntant des de l'aigua fins a l'aparcament,
un dels problemilles de l'escassetat de pluges

2 comentaris:

Miquel ha dit...

Com les coses segueixin així l'any que ve no tindreu aigua per banyar-vos. M'entra fred només de mirar-vos!

Jordi ha dit...

esperem que plogui, perquè si no les passarem putes, vaja molt putes .... i s'hauran de començara tancar piscines per exemple? ... a més essent pràctics, que a l'estiu fem la travessa llarga, i també serveix per fer algun entrenament llarg.

I sobre la temperatura, comentar-te que ahir el company Lluís va anar a cercar l'alfombra vermella que utilitzem per les sortides de l'aigua, i la part que estaba dins de l'aigua estaba ben "tiesa" i la de fora ben gebrada ;-)

eps!! jo recomano probar-ho un cop,... és un test molt dur d'autocontrol, ja que només d'entrar a l'aigua et pot entrar un atac d'ansietat per la sensació d'ofec que tens del canvi de temperatura, a més de la sensació que milions d'agulles s'et claven, mal de cap .... vaja motivant ;-)