20090118

20080118 Mitja Terrassa

Dorsal 1859
Posició 825
Temps real 1:38:18 - Temps xip 1:37:53 - min/km 4:39



km 2 amb en Frank


km 4,5 amb en Frank

Fotos gentilessa de: Frank i Montse "somosunabanda"

Balanç: bo perqué no sabia si aguantaria el genoll i si que ho ha fet, tot i com em temia he corregut amb molèsties tota l'estona, i desprès d'acabar em costaba caminar amb normalitat per que ha quedat molt tocat... i el dilluns segueix tocat el genoll.

Mitjà dura, recorregut lleig i amb masses cotxes per els carrils del costat, tot i que no s'han sentit gaires botzines, i on en Frank m'ha acompanyat fins el km 10 (gràcies per la companyia), on jo he apretat una mica més al final de la pujada llarga de 3 km i m'he marxat. I cap el km 17 he passat a l'Alex Ribas del Triatló Berga..i els darrers 3 km patint molt ja que picaben cap a dalt, suau però de forma "matxacona"...

Dissabte migdia a Tuixent amb un dels peques al darrera:

(quina neu !!!!)

9 comentaris:

robert mayoral ha dit...

finde completet, eh??? bon crono per haver esquiat el dia abans!

Carles B. ha dit...

Jordi, faràs BCN? O vas a Granollers?

jag75 ha dit...

crack!
ebcantat d´haver-te saludat en cursa. bon temps, sí senyo, vist el dia anterior, bon temps que terrassa és dura.
ah!ja et passaràs pelmeu blog.
run4yourbrain.blogspot.com

una abraçada

jordi

Jordi ha dit...

Eps gràcies nois però el dia abans vaig tocar la neu i lliscar+retxinar a la neu poc, vaja molt poc,.. em vaig dedicar a estar amb els peques ;-) a més de no voler castigar el meu malmès genoll.

Carles, estic apuntat a Granollers però esta en l'aire per el genoll, i BCN segur que no la faig.. la idea era anar a Gava de cara a la Marató, però a hores d'ara no tinc res segur.

jag75, ja estas fitxat i linkat al meu bloc!! i un plaer saludar-te en cursa, vaja manera de passar-me al km 11 o 12, nengggg!!!!

Jordi Gonzalez ha dit...

Ja em comformaria jo amb aquest temps la setmana que vé a Granollers, i si dius que tens el genoll tocat, encara més! Per cert, hi seras? A veure si ens hi veiem!!

Jordi ha dit...

I tenia que ser, però per un cop serem prudents i no forçarem, perqué m'agradaria ser a la sortida de la Marató!! (seria molt mala sort 2 anys seguits sense poder prendre la sortida tot i estar inscrit)

Jordi Español ha dit...

Ànims amb aquesta lesió, Jordi.!! Crec que al final també fare BCN, però mooolt per darrera teu!

Jordi E.

Jordi ha dit...

per davant o per darrera, però tal com extic ja serà un èxit que ens veiem a la linia de sortida!!

Cuida't presi!!!

FRANK JIMENEZ ha dit...

Jordi recupera't de la lesió.
Anims i si coincidim a BCN intentaré agafar el teu tren.