20081228

6h nocturnes (24h corredors.cat)


sortida 6h nocturnes


El passat diumenge 21 vaig participar a les 6h nocturnes, com a un tast de l'ultrafons en pista d'atletisme, dins del marc de les 24h organitzades magnifiocament per l'equip de corredors.cat, i amb fins benefics com era recpatar fons per la marató de TV3.

El resultat superat, no sense dificultats, quan vaig tenitr que caminar una volta sencera al km 40 i al km 44, i a part d'aquestes "incidencies" i tres aturades tècniques... vaig assolir el repte recorrent 59,232km i quedant en 1oà posició.

Felicitar a corredors.cat per la gran prova que organitzen any rera any.


foto de grup d'uns quants finishers


Font fotos: http://picasaweb.google.es/tonicosco69

Classificacions: http://www.24hores.corredors.cat/Res_6hores.htm

6 comentaris:

robert mayoral ha dit...

i lo bé que ens ho vam passar??? a veure si fan més proves d'aquestes més sovint, les mitges i les maratons ja son massa agòniques, jejeje!

Jaume Tolosa ha dit...

Felicitats per la quilometrada que vas assolir!!
Fins una altra!

Anònim ha dit...

maaaaaaare meva.... no tinc paraules

Jordi ha dit...

Bon 2009 i que assoliu tots els reptes que us proposseu, i sobre tot divertiu-vos entrenant.

Robert, ens ho vam passar molt bé, i el fet d'anar en el meu cas amb un objectiu de mínims i amb total relaxació ho va facilitar. Sobre proves agoniques o no, ja no ho tinc clar, sobre tot per els que vau sortir més forts. I dona-li les gràcies a la Laura per els seus anims durant tota la nit.

Un plaer conèixer una màquiona com tu Jaume. Espero que et recuperis bé per afrontar el proper repte que teniu en ment a libi, crec. I ja anirem seguint com us va.

Carles, per aquestes proves, un 20% són cames, el 30% que l'estomac funcioni i el 50% cap.

Anònim ha dit...

Hola company!
Encantat de compartir experiencies durant les dues darreres hores dela cursa. Bon Any Nou!

Jordi ha dit...

Lluís, el plaer va ser mutu. No hi ha res que pugui superar el fer alló que més t'agrada, fer esport, en aquest cas còrrer mentres intercanvies batalletes i experiencies.

Bon 2009!!!! i que disfrutis del camí fins Frankfurt, i un cop allà recollis els fruits de la feina feta!!!! i ja explicaràs!!!