20080324

15km Canovelles

Cursa sandwich


Previa cursa: bici, 55min per 20,7km (151 bpm,22,6km/h i cad 69)

Cursa Canovelles 15km a 166 bpm i en 1h17min33s, segons Polar. Me la prenc amb tranquilitat amb l'objectiu de 5min/km, sense voler forçar, i gairebé ho aconsegueixo si no hagués estat per el "Soleo" de la cama dreta que és va anar carregant i als darrers 6 km ja estaba al límit. Veig de lluny al Robert i el Bernat ben situats a la sortida, també veig a l'Enric de lluny, la petem abans d'engegar amb l'Oscar, el Ferran i en Santi. Surto amb l'Oscar i el Santi, però ells apreten enseguida i jo vaig "controlant", tot i les molèsties intento mantenir el ritme però sense forçar, no sigui que la cosa es compliqui i em quedi clavat, i faltan 1km m'atrapen el Carlos i el Jaume. I a l'acabar em trobo amb en Frank i Montse, Jordi i Blanca i desprès amb en Sergi, ens fem 5 centims, i a marxar corrent que a uns els esperen les mones, a altres el curro, i a uns una mica més de "càstig" abans de menjar la mona, bici regenerativa en teoria.

Post cursa: bici 56min, 20,4km (22km/h i cad 69). aquest cop en companyia d'en Oscar i Santi. A més ens creuem amb l'enterrador, i evidentment la petem 5 minuts, i llavors tornem a pedalar, no sense veure com l'enterrador surt a tota llet per enxufar-se darrera un cotxe amb rulotte.

Ruta bici: Canovelles fins rotonda carretera palau Plegamans, Sant Feliu, a l'alçada de Caldes.