20080226

Adquisicions 2008: S-WORKS 2D MTB i Mizuno Wave Creation 9




Un cop eliminades unes NB supinadores i velles, "tocava" comprar unes bambes, per anar combinant 2 mòdels, el "vell" (Saucony comprades per allà oct07) derivant-lo cap a la majoria d'entrenaments, i les noves per alguns entrenaments i les curses...


Bé, i seguint els consells dels amics d'Esportissim vaig decantar-me per provar unes bambes Mizuno, marca nova per els meus peus.

http://sport.mizunoeurope.com/pages/product.aspx?rpID=5914





Al Nadal li va tocar el torn de renovació el casc, ja que l'anterior tenia gairebé 5 anys i m'havia quedat sense les esponjes interiors.


Dit i fet, desprès de probar diversos mòdels em vaig decidir per aquest mòdel per ser molt fresc/ventilat, ja que suo molt i rapidament "destrosso" les esponjes interiors.


I el tema del color, és perquè m'agrada fer-me visible a sobre de la bici (m'estimo molt la vida i ja ens la juguem prou pujant a la bici, com per a sobre anar discret), en contra d'on porten els canons estètics d'aquest any, que són els cascos negres.


http://www.specialized.com/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=36357

1 comentari:

Kevin "lotioplanxa" ha dit...

Quan vaig començar amb Mizuno, no me n'he separat. Les primeres també van ser unes Creation (és el model franquícia de la marca), sense saber que eren per corredors de més de 80 kg, i m'han anat de meravella, n'he tingut 3 o 4 parells. Ara m'he passat a altres models més lleugers.
Si les Creation et van bé, cada any surt el mateix model millorat.