20070528

Setmana 28 de maig al 3 de juny

Setmana marcada per un cap de setmana llarg, en el que fem una sortida der pares de P3 a Olot, o sigui, que serà un cap de setmana que girarà al voltant de la canalla, i l'entrenament quedarà restringit a alguna sortida a peu matinal o series darrera els nens.

Dmg 3. 30' cursa a peu per el carrilet d'Olot amb en Miguel Angel, també pare d'un P3, en Jan, i futur maratonia

Ds. 2. Pisicina Claror. 30' - 750m. Sort que no estic per gaires històries perquè és el día amb major densitat de balenes al carril.

Dv 1. KO. Dinar de feina i al vespre, despedida de solter, d'Evaristo un campany de feian al Baja Beach,.. lloc que visito per primer cop, i puc comprovar que 15 anys més tard del compte.

Dmc 30 i Dj 31. KO ... vaja en la línia des de l'Ironcat...........
Dmt 29
21:20h SAF Natació 2.100m - 60'. 200 nedar + 200 peus + 200 pull + 200 esquena + 8 x 50 peus + 200 nedar + 3 x 100 forts (1:27 - 1:18 - 1:24 em costen molt i el 1er el considero bó ja que no vaig entendra lo de fort i el vaig fer nedant a un bon ritme però sense anar ofegat com a les altres dos. a la 2a tenia el Kel de Llebre i per això em debia sortir millor) + 400 nedar.

Quedo molt tocat en aquesta sessió i m'en vaig corrent a les dutxes ja que despès d'estar 3' parats fent-la petar, m'agafent calfreds salvatjes i estic mig grogui... al vestuari amb el 1/2l d'ISOSTAR i la poma em vaig refent.

Dl 28
Matinal KO però almenys avui em llevo sense mal de cap ... creuem els dits ....